fotboll X 2

Efter jag lämnat Emma i morse åkte jag en sväng till Maxi och handlade.
Gick där i godan ro och tittade och handlade det lilla jag skulle ha.

När jag kom hem mixade jag kiwi som jag frös in i glassformer. Gjorde även rabarberglass.
Tänkte dessa glassar ska provsmakas i morn av barnen som inget vet än.
 

När de kommit in i frysen drack jag kaffe och åt glass på altanen.
Hoppade ju så klart i bikinin en stund även idag.


När vi sen kom hem åt Emma en macka innan jag cyklade med henne på boll & leken.
Där bestämmdes det att de ska starta ett tjejlag för de små tjejjerna.
From nästa vecka startar de. Egen flik på hemsidan med tjatt mm får de. Precis som alla andra lagen har.
Laget blir F 04 - 07.

När de tränat färdigt var det dax för nästa.
Ludwig och hans klass hade träning inför klassbollen med grillning eller fika, vilket man ville ta med.
Cyklade hem med Emma och åt middag och sen tillbaka med fika.
En varm och härlig kväll. Klockan gick alldeles för fort.
Hem och barnen duschade och hoppade glada och nöjda i säng.
Jag gjorde ett litet röjjande och plockade undan tvätt, hängde en masin, startade en ny.
Efter en välbehövd dusch landade jag i soffan med ett glas bubbelvatten med frysta hallon även idag.


Sov gott alla goa ♥
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0