Fotbollsträning

Lämnade Emma på förskolanefter att Ludwig cyklat iväg med Filip till skolan.
Hemma igen gjorde jag en smoothie och kaffe.
Satte mig sen och kollade på Sofias änglar från igår. Vad som hände sen.
Oj oj oj vad jag grinade när jag tittade.
Surfade runt lite och kollade ´kläder till Jonathan och Ludwig som har lite kris i garderoberna.
Hittade massor fint....men beställde inget.

Gjorde mig lunch - Ugnstekt lax. Supergott!!!

Trampade iväg till jobbet några timmar.

Idag var det fotboll för Emma med nya tjejlaget.
Det är tjejjer födda 05,06,07.
Emma stod i mål en stund när de spelade match det sista.
 

Middagen var klar när vi kom hem. Sen duschade Emma och la sig.
Bäddade rent i alla sängarna uppe.
Tog en dusch och landade sen i soffan.
Nu ska jag byta till sängen.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0