God morgon

Har redan öppnat balkongdörren i köket. Ser ut att bli en underbar dag idag.


Tomaterna vattnar jag nästan varje dag. Ska försöka håla dem vid liv. Hemodlade tomater är ju bara så gott. Fulla med smak. Inget konstgjort eller besprutat. Är sugen på att testa gurkor i år.

Solen värmer redan riktigt skönt.

Missade ju att visa barnens paket som kom i fredags med kläder till dem. Emma fick 2 från Nova Star. Jag har eg svårt för gult, men gillade denna tunika och så passade den så himla fint på Emma.
Konstigt med storlekar. Ziptröjan är 130 och tunikan är 140/150.....

image description

Så här gosig är min lilla snutta nu. Blir inte lätt att få med henne till fsk, men nu är det dags.....

Känns som det får bli en utedag på jobbet.
Dax att fixa oss.
Kramelikram Åsa

 


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

En ny omgång av veckans bloggtips är uppe!

Vinnaren syns i min meny när du tittar på startsidan!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/ny-omgang-av-veckans-blogg.html#comment

2012-05-02 @ 18:59:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0