Håll i hatten!!!!

Jo det får man göra. Herre du min skapare hur det blåser.
Va inne hos min granne på förmiddagen och drack te och så klart en massa tjejsnack.
Lille goe bebisen uppförde sig exemplariskt. Han är ju så söt och go.
Efter jag ätit lunch blev det lite pyssel.


 
















I morn är tanken att sätta upp det.
Bakade en kladdkaka till kaffet när Jörgen kom från jobbet - fredagsmysfika.
 


Tog sen en promenad och hämtade Emma som gått med Viktor hem från fsk.
Efter att vi duschat fixade jag taccopaj och sallad.
Sen parkerade jag mig i soffan.
 
Och fick gott sällskap.



Jörgen kollade på Hamilton efter de små sötnosarna lagt sig.
Jag tittade med ett öga, för jag såg den på bio.
Surfade runt och kikade bl.a. på Lager 157. Oj oj oj så mkt fint till bra priser.
Nu tar jag natt.
Kram Åsa

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0