Onsdag

I går en stund efter jag och Emma kommit hem kom Sandra och lämnade Jesper.
Ludde kom från skolan den svängen med.
Jag spolade av altanen, fönstren nere på framsidan. Fick bort mkt pollen där.

Hängde tvätt och plockade lite inne.
Satte på kaffe och lagom då kom syrran tillbaka.
Jonathan och Ida kom från skolan.
Då gjorde vi smoothie till hela högen till mellis, som vi drack på altanen.


Det var lite gränsfall att sitta ute när solen försvann....

Emma och Jesper följde med Sandra hem och lekte och åt mat där, medans Ida stannade kvar här.
Vi grillade i regnet som kom lagom, men slutade snart igen.

Ludwig cyklade till fotbollsträningen. Ida gjorde honom sällskad.
Jag cyklade och hämtade Emma och fick en kopp kaffe när jag kom dit.
 När vi kom hem igen plockade jag in tvätt och Järgen hjälpte Emma och fixa sig för kvällen.
Sen läste jag en bok för henne innan hon somnade.
Ludwig kom under tiden vi läste. Han duschade år, gick och la sig.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0