packat

Ännu en dag som startade tidigt.

Åkte och hämtade smörgåstårta och handlade lite åt mamma på Jätten när jag slutade.
Sen åkte jag ut till Maxi och handlade åt oss.

Åkte hem och packade in varorna. Under tiden kom Ludwig från skolan. 
Åkte och hämtade hem Emma. 
Ludwig, Emma och Filip åt upp kiwiglassarna som fick toppbetyg av alla 3.
Sen tog vi fram glidbanan som de lekte i en lång stund. De hade så kul.
Skönt att bli lite nerkylda antar jag.
Dessa är deras första åk.
  

Sen övergick de till vattenkrig.
Fixade mat som vi åt när Jörgen kom hem.
 Sen åkte vi och gjorde några ärenden innan vi åkte på kalas hos mamma.

Packade det mesta som ska med i båten i morn när den sjösätts.
Är nästan bara maten kvar nu tror/hoppas jag.
Vi åkte och plockade i en del i båten.
Våra små gullungar är jättesugna på morgondagen.
  

Badkläderna är packade så vi får se om det blir nåt dopp för någon....

Avslutar arbetsveckan med detta härliga kort.


Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0