Solen visade sig

I går morse blev jag väckt vid 10. Nej jag hade inte sovit i ett streck.
Efter frukost åkte vi en sväng till överby där Jörgen hittade t-shirts och en kortärmad skjorta.
Ludwig fick en snygg grön piké och Emma 2 diadem.

 
Efter vi ätit stack alla åt olika håll.
Jag cyklade och lämnade Emma hos kusin Jesper. 
Hon ringde själv och kollade om det gick.
 

Hem och dammsög innan jag och Ludwig cyklade dit igen och tog en kopp te innan vi drog oss hemåt och grillade.


Verkar bli några tomater på plantorna i köksfönstret.

 
Kram Åsa

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

tusen tack, det börjar bli lite bättre nu

kramar till dig

2012-05-13 @ 18:42:05
URL: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0