Söndag/måndag

I går morse stack Jörgen och tränade.
Jag funderade på en löptur, men gjorde istället frukost och åt med barnen.
Tog min löptur senare. 3,4 km blev det under tiden barnen kollade på tvn. 
Kaffet tog jag på altanen i solen. Härlig start på dagen.

 
När Jörgen sen ätit frukost lämnade vi Emma hos Maja på vägen till båten.
Jonathan tog cykeln dit och hjälpte till han med.
 
Grillade såklart till middag.
Hämtade hem Emma och tog med maja hit en stund. Lyckliga tjejjer som lekte hela dagen.
Jörgen åkte sen tillbaka till båten där han fick hjälp av Jocke att polera båten. Ena sidan är nu klar. Blev jättebra.
Tog undan disken och plockade lite inne.


Hjälpte Ludwig med läxa.


Idag har det inte hänt så mkt.
 

Har varit och handlat mat. Funderar på vilken min nästa hårfärg ska bli..... och vilken frisyr det ska bli?
 
Nu blir det soffhäng resten av kvällen.

Kram Åsa


Något att tänka på.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0