Bra start på veckan

Åt frukost ute på altanen redan 7.30 i morse. Vilken fin start på denna dag/vecka.
Cyklade sen och lämnade Emma på fsk. Ludwig cyklade iväg han med.
När jag kom hem igen läste jag några bloggar innan jag tog på mig löparskorna och sprang ca 3,5 km.
(är ½ sjukskriven. har varit liiiite mkt ett tag) 


Drog på mig bikinin och la mig på altanen. Låg där och njöt en stund innan jag hoppade in i duschen.
Åt lunch innan jag cyklade till jobbet.

När vi kom hem från jobb, fsk och fritids tog jag fram vattenslangen och Emma & Ludwig bytte om till badkläder.
Sen var det full fart på dem.












Sen gick barnen direkt in och tog en varm dusch. 
De kröp sen ner i soffan och kollade på film, rätt så möra efter dagen ute i solen.

När de sen stupade i säng hängde jag tvätten,
gjorde mig bubbelvatten som jag pimpade med frusna hallon.
Supergott.


Vårt härliga äppleträd som blommar så fint nu.
 

Nu ska jag snart dra mig tillbaka.
På återseende kram Åsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0