Skoshopping

Startade dagen tidigt. Lämnade barnen och sen bar det av till jobbet.
Tog en tur till stan när jag slutade.
Va in och kollade linserna. De var kanon. Hon sa att jag ser tom bättre med dem än med glasögonen.
Tog en lov på lindex, men gick ut tomhänt....

Åkte hem och la mig på altanen i bikinin en stund, men det blev inte så länge.
Jag höll på att flyta bort.... Kollade utetempen i skuggan. Hmm 30 grader. Inte konstigt att det inte gick att ligga kvar där. Det blåste ju ändå, men det var ju supervarma vindar.
Ludwig kom från skolan och pratade lite innan han satte sig vid datorn en stund innan vi hämtade Emma
och åkte till Överby.
Vi tittade i 2 affärer innan barnen tyckte det var dax för glass. I denna värmen kunde jag ju inte säga nej.

Hittade fina skor till barnen.
Ludwigs


Emmas


Det var sandaler hon behövde mest, och det var inte lätt att hitta några bra i hennes stl, men till slut hittade vi ett par på rean. Antar det var förra årets model, så det blev ½ priset.
Kanonbra!!!

Åkte hem och la mig på baksidan med en kopp kaffe och läste tidningen inna jag fixade maten.


Efter maten åkte jag och Ludwig en sväng till till Överby och lämnade in hans och Filips klassbollentröjor så de ska få sina namn tryckta på.
Köpte även present till Filips lillebror Elvin som jag och Ludwig och Emma gick och lämnade till dem när vi kom hem igen.

I går kom Emma hem med denna inbjudan. Så gullig tycker jag.
Avslutningsfika på förskolan som hela familjen är inbjuden till. Ska bli så mysigt.


Testade nästa smak idag. Gick fint den med. Läskande.
 

Kram Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0