Vilken härlig dag!!!!

Sommarvärmen hittade hit idag. Så underbart!!!
Hoppas verkligen den är här för att stanna.
Startade ännu en dag med kaffet på altanen.
Jörgen och Jonathan åkte sen och grejjade med båten. Jag drog i gång och tvättade kuddarna och täcken som ska med dit.
Skurade en toalett innan jag hoppade i bikinin och intog magläge på altanen.

Ludwig & Emma plockade rabarber som Emma sen skar i små bitar till en paj.




Johanna och tjejjerna kom hit en stund.
Emma och Lova gick iväg till klättertädet, snurrlekplatsen mm och roade sig.
Gjorde bubbelvatten och la i frusna hallon. MMmm va gott i värmen.
När de åkte kom min syster och hennes barn. Jag började samtidigt med maten.
Vi tjötade under tiden.
Efter maten slank det ner en kopp kaffe med henne och Jörgen,
innan han åkte tillbaka till båten med Jonathan igen. 

Rabarberpaj var näst på tur att fixa.
Gjorde ett experiment, som blev jättegott.
Pappa & Maritha kom och fikade med mig; Rasmus, Emma, Jesper som stannade kvar när syrran gick hem.

Hälsade på barnens mormor i kväll, där vi pratade om hennes kalas på fredag och spelade 4 i rad.


Cyklade sen hem och barnen duschade och åt kvällsmat och stöp i säng,
efter att de varit ute i stort sett hela dagen.

Omelett njöt vi sen av i uterummet, jag och min älskade ♥ man.
Tyst och lugnt.
Bara satt och pratade lite.

En stund till i soffan innan sängen ropar.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0